Na sliki arkolonavtskih popotovanje je prava šlamastika, videti je kot da bi se izogibali protestantov in dobrega bavarskega piva.

Pripravil sem sicer tudi nekaj idej (če pa bo zanimanje, lahko eno tudi izvedemo – septembra, kot večino zadnjih avantur) in z idejami zapolnil luknjo (iz Kranja so poti za 55 km krajše) – vse trase lahko tudi obrnemo proti domu (se pa predvideni postanki (okvirni hoteli) lahko nekoliko spremenijo:

Vrhnika (Kranj) – Praga – Berlin

 

Vrhnika-PragaPraga-Berlin

  • 1.100 km, 8.000 v.m.
  • Greenways Dunaj – Praga (od Jidřihuvega gradca do Prage);
  • Zanimivejši kraji: Jidřihuv Gradec, Tabor, Praga, (Terezin), Dresden, Wittenberg, Potsdam, Berlin (lahko ovinek čez Česky Krumlov in Česke Budejovice in se na Greenways priključimo pri Taboru, ampak smo ta del že »obdelali« pred desetlejtjem) – številni kraji so vpisi na Unescov seznam kulture dediščine;
  • Kolesarske poti ob Vltavi in Labi;
  • Pot lahko podaljšamo do Starslunda (250 km), Rostocka (250 km), Bergna auf Rugen (280) ali Szczecina (150 km) – letalci pa bodo morali povratek kombinirati tudi z vlakom ali avtobusom.

Vrhnika-Muenchen (varianta)

Za tri predloge je pot do Münchna enaka. Visoke Ture prečimo kar skozi tunel, pod Ankoglom (Malnitz – Böckstrein) se peljemo z vlakom – končno pa lahko pa gremo tudi čez prelaz Heiligenblut. Zagotovo prespimo v Münchnu (Löwenbrau, Hochbrau, Paulaner,… pa tudi kakšna cerkev je za pogledati).

Varianta: začnemo ali končamo v Münchnu! Pariz pa kdaj drugič.

München – Luksemburg – Bruselj

München – Amsterdam 

München – Kiel

München – Basel – Ren – Amsterdam/rotterdam

Zaradi enostavnejšega prevoza (letalo) bomo namesto v Ander-mattu začeli/končali v Münchnu ter končali/začeli v Amsterdamu namesto v Rotterdamu.

Osnovno traso sem razdelil na x etap (med 75 in 95 km) + en dan za vrnitev domov (ali en dan do tja). Število etap je odvisno od dolžine izbrane variante in od možnosti izbire hotelov (recimo Vrhnika – Berlin 12). Prevoz domov s kombijem, če nas bo več kot 8, pa vsaj »višek« z letalom. Za odločitev o trasi bo pomembno tudi krajo iz katerih leti nizkocenovni prevoznik.

Zaradi enostavnejšega prevoza (letalo) bomo namesto v Andermattu začeli/končali v Münchnu ter končali/začeli v Amsterdamu namesto v Rotterdamu.

Mantova – Bregenz – (Ren – RotTerdam/Amsterdam)

  • 432 + 1.047 km; 4.050 + 440 v.m.

Vrhnika – Bolzano – Bergenz – (Ren – RotTerdam/Amsterdam

  • 677 + 1.047 km; 7.700 + 440 v.m.

 .

IDEJE SE MNOŽIJO

Arkolonavt Jason

Ideje sem pobral tudi na povezavah:


Comments are closed