trasa_4aČetrti odsek ima precej poti, deloma tudi zaradi tega, ker ni v celoti ni podrobneje raziskan. Osnovni različica predvideva postavitev KK ob Strženu in je tudi najkrajša (4-c-5). Najdaljša različica je ob Ljubljanici, če pri točki 4 zavijemo desno. Malo krajša različica je, če proti Ljubljanici zavijemo v točki c. KK lahko od Podpeči dalje do Ljubljanskega vodovoda čez Ljubljanico speljemo tudi po desnem bregu Ljubljanice, bi pa bila v vsej svoji dolžini na kolih.sredisce_barja

V izračun predvidenih stroškov sem vzel osnovno varianto in krajšo različico.

Med železniškim nadvozom (4) in Kušljanovim grabnom (c) lahko na celotnem odseku po Strženu potegnemo pot na kolih.

Zanimivosti ob poti: Ob sami poti ni večjih zgodovinsko–arheoloških zanimivosti, zato bi ta odsek »popestrili« s kolesarskim razglednim stolpom (c), kjer bi z vrha lahko občudovali Barje daleč naokoli (zlasti zanimivo je v poplav-nem obdobju), številne cerkve na robu Barja, od sv. Trojice na Vrhniki do sv. Marije na Rožniku (vsega skupaj kakšnih dvajset), Podpeški kamnom (ki pa bo vreden bližjega ogleda), kot tudi številne apnenice, po katerih Podpeč (pod pečjo) tudi dobi ime.

Zanimivosti v okolici: Podpeški kamnolom apnenice, kapelica, ki označuje središče Barja, prav daleč ni niti visoko barje Goriškega maha.

OCENA STROŠKOV

 

Nosilec projekta za ta odsek je v celoti občina Brezovica pri Ljubljani s partnerji LAS Barje in drugi (viri financiranja).

naprej na Odsek 5: sotočje Stržene in Ljubjanice – Vodovodna brv >>>

<<< nazaj na prejšnjo stran


Comments are closed