Tako po zaključku vsake avanture se sprašujemo, kam gremo na novo avanturo? V teh šestnajstih (ali sedemnajstih) letih smo prekolesarili že skoraj vse kotičke osrednje Evrope, se pravi Evropo brez skandinavskih in njim držečih vzhodnoevropskih držav in je že težava, kam umestiti novo traso, da poti ne podvajamo. Za leto 2024 se naši avanturisti navdušujejo predvsem za kolesarjenje ob Baltiku, ker pa je ta obala precej dolga, vmes pa še trenutno neprevozen Kaliningrad, se postavlja vprašanje kje turo začeti in kje končati (trase dosedanjih poti na Mapy.cz).

AR-KOLO-NAVTSKI KOLESARSKI ZEMLJEVID

Če želimo dodati novo državo na naš kolesarski zemljevid, je treba razmišljati o Danski, Litvi, Latviji in Estoniji, ker menim, da so Finska, Švedska in Norveška za naše cilje morda še predaleč. Osebno mene “mrzli” sever (verjetno se motim, vendar je “mrzla” oziroma nezanimiva tudi njihova kuhinja) pretirano ne zanima, zanimivejši se mi zdi temperamentni in toplejši jug, zato k idejam dodajam še kolesarjenje po Španiji.

Nekaj idej, ki so se med nami izoblikovale v dopisovanju po mejlu, vsako pa je treba morda malo skrajšati tako, da bodisi na kolo “skočimo” malo kasneje ali pa malo prej “sestopimo” s kolesa. Podrobnejši opisi poti z zanimivostmi ob poti bodo dodane le za izbrano različico! Trase so na Mapy.cz, mislim da bodo dosegljive vsem in da je dostop brezplačen.

Na ar-kolo-navtskem rednem po-novoletnem srečanju, ko se odloča o trasi kolesarskega potepanja smo precej govorili, dobro jedli, kot se v gostilni Turšič spodobi, a bolj malo dogovorili (no ja, dogovorili bolj okvirno). Od vseh predlaganih različic so prevladale baltiške različice (nekaterim je bilo žal za Španij), a se za končno še nismo odločili, ker so eni navijali bolj za jugo-zahodni del Baltika (Gdansk-Amsterdam), drugi pa bolj z severni del (Litva-Latvija-Estonija).

Smo pa se vseeno dogovorili:

  • da so dnevne trase dolge do 90 kilometrov (odvisno od hotelov, ki so bivših sovjetskih republikah redki kot biseri),
  • da lahko 11 kolesarskih etap raztegnemo za dva ali tri dni,
  • da pripravim dnevne terase z dnevnimi cilj in ocenim stroške prenočevanja in
  • da predlagam eno varianto, o kateri se glasuje s prijavami (s plačilom akontacijo).

Vseeno sem pripravil predlog dnevnih etap od Tallinna do Amsterdama, koliko začetnih in koliko končnih etap bomo prečrtali se bomo še pogovorili (tudi varianta, da pride drugi kombi dva ali tri dni prej po polovico kolesarjev in jih odpelje domov (seveda če se nas “nabere” za dva kombija!).

TALLINN-RIGA-VILNIUS (ALI KAUNAS)-GDANSK-AMSTERDAM

ODHOD : 25.8.2024

PRIHOD:   8-10.9.2024

TRAJANJE

  • vožnja s kombijem: dva ali tri dni do starta in dan ali dva dni od cilja do doma
  • kolesarske etape:    11-12

Comments are closed